Sähköiset tilinpäätösraportit

Hallituksen yksi tärkeistä lakisääteisistä tehtävistä taloyhtiössä on hoitaa tilipäätösraportit asianmukaisesti. Isännöinti laatii tilipäätösraportin luonnoksen, johon lisätään myös toimintakertomukset ja muut asiakirjat. Tilipäätösraportin luonnoksen laatimisen jälkeen isännöinti ja hallitus käy kokouksen, jossa yhdessä käydään läpi luonnoksen sisällöt. Jos luonnos hyväksytään, se lähetetään tilintarkastajalle.

Sähköisessä asiakirjapalvelussamme sinulla on pääsy helposti kaikkiin asiakirjoihin yhdestä näkymästä, joita tarvitset tilipäätösraportin tehokkaaseen tarkastamiseen sekä käsittelemiseen. Haluamme mahdollistaa nykyaikaisen tiedolla johtamisen ja päätöksen teon. Palveluillamme hallitus ja tilintarkastaja näkee samat asiakirjat samalla tavalla, samassa ympäristössä.

Tällä sivulla näet miten saat taloyhtiösi raporttinäkymän lisättyä suoraan hausvisen työpöytä-näkymääsi.

Valitse roolisi taloyhtiössä:

Jos olet taloyhtiössäsi hallituksen jäsen, sinulle on automaattisesti myönnetty pääsy ostolaskujärjestelmään samalle sähköpostille millä kirjaudut hauvise asukasportaali-palveluun.

Kirjaudu sisään käyttämälllä sähköpostiosoitettasi ja salasanaasi. Mikäli olet kirjautumassa ensimmäistä kertaa tai unohtanut salasanasi. Voit painaa “Salasana unohtunut?” painiketta ja saada itsellesi uuden tai ensimmäisen salasanan suoraan sähköpostiisi.

Kirjauduttuasi järjestelmään päädyt ensimmäisenä ostolaskukansioon, sivun yläosiossa olevaa “Työpöytä” painiketta painamalla pääset hausvisen työpöytä-näkymään.

Kun olet päätynyt työpöytä-näkymään, näet tavanomaiset ikkunat laskuille ja viesteillä.
Lisätäksesi hausvise-tilinpäätösraporttien näkymän paina sivun vasemmassa yläreunassa olevaa “Lisää työpöytälaatikko” painiketta.

Paina “Valitse laatikko” osion oikeassa reunassa olevaa nuolta avataksesi pudotusvalikon.

Tässä näkymässä voit valita työpöydälle lisättävät valikot, valitse “Hausvise tilinpäätösraportit”

Kun olet valinnut hausvise-tilinpäätösraportit lisättäväksi työpöytälaatikoksi. Paina “Lisää työpöytälaatikko” ikkunan oikeassa alareunassa olevaa “OK” painiketta.

Olet nyt onnistuneesti lisännyt Hausvisen tilinpäätös- raportit työpöytä-näkymään. Tässä ikkunassa voit klikata raporttien tiedostonimeä, tai oikeassa reunassa olevaa asiakirja-kuvaketta avataksesi automaattisesti luodun raportin.

Kirjautuminen

Tilintarkastajana / toiminnantarkastajana sinulle on automaattisesti myönnetty pääsy ostolaskujärjestelmään samalle sähköpostilla millä sait tarkistuspyynnön taloyhtiön tilintarkastukseen.

Kirjaudu sisään käyttämälllä sähköpostiosoitettasi ja salasanaasi. Mikäli olet kirjautumassa ensimmäistä kertaa tai unohtanut salasanasi. Voit painaa “Salasana unohtunut?” painiketta ja saada itsellesi uuden tai ensimmäisen salasanan suoraan sähköpostiisi.

Kirjauduttuasi järjestelmään päädyt ensimmäisenä ostolaskukansioon, sivun yläosiossa olevaa “Työpöytä” painiketta painamalla pääset hausvisen työpöytä-näkymään.

Taloyhtiön aineiston näkeminen

Kun olet päätynyt työpöytä-näkymään, näet tavanomaiset ikkunat laskuille ja viesteillä.
Lisätäksesi hausvise-tilinpäätösraporttien näkymän paina sivun vasemmassa yläreunassa olevaa “Lisää työpöytälaatikko” painiketta.

Paina “Valitse laatikko” osion oikeassa reunassa olevaa nuolta avataksesi pudotusvalikon.

Tässä näkymässä voit valita työpöydälle lisättävät valikot, valitse “Hausvise tilinpäätösraportit”

Kun olet valinnut hausvise-tilinpäätösraportit lisättäväksi työpöytälaatikoksi. Paina “Lisää työpöytälaatikko” ikkunan oikeassa alareunassa olevaa “OK” painiketta.

Olet nyt onnistuneesti lisännyt Hausvisen tilinpäätös- raportit työpöytä-näkymään. Tässä ikkunassa voit klikata raporttien tiedostonimeä, tai oikeassa reunassa olevaa asiakirja-kuvaketta avataksesi automaattisesti luodun raportin.

Taloyhtiön dokumenttikooste

Tilintarkastusta tehdessä löydät tästä osiosta myös asiakirjan nimeltä “talyhtiön sähköinen dokumenttiarkisto” johon järjestelmämme kerää taloyhtiön kaikki tarvittavat asiakirjat.

Tilitarkastuksen lähetys

Tilinpäätöksen tarkistus tehdään sähköisesti sähköisellä lomakkeellamme.

Mikäli tarkastusta tehdessä löydät korjausta vaativia asioita tai reklamoitavaa, ota yhteyttä isännöintitoimistoon joko sähköpostitse (office@idealisannointi.fi) tai soittamalla asiakaspalveluun.

Mikäli tarkastuksessa ei ilmene mitään korjattavaa, voit hyväksyä tarkastuksen vain sähköisellä lomakkeella johon voit liittää tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen.

Sähköisen lomakkeen käyttö mahdollistaa tarkastuksen vahvistamisen sähköisellä vahvalla tunnisteella.
Huom! Emme ota vastaan paperisia allekirjoitettuja tilinpäätöksiä tai toimintakertomuksia.

Jos olet taloyhtiössäsi hallituksen jäsen, sinulle on automaattisesti myönnetty pääsy ostolaskujärjestelmään samalle sähköpostille millä kirjaudut hauvise asukasportaali-palveluun.

Kirjaudu sisään käyttämälllä sähköpostiosoitettasi ja salasanaasi. Mikäli olet kirjautumassa ensimmäistä kertaa tai unohtanut salasanasi. Voit painaa “Salasana unohtunut?” painiketta ja saada itsellesi uuden tai ensimmäisen salasanan suoraan sähköpostiisi.

Kirjauduttuasi järjestelmään päädyt ensimmäisenä ostolaskukansioon, sivun yläosiossa olevaa “Työpöytä” painiketta painamalla pääset hausvisen työpöytä-näkymään.

Kun olet päätynyt työpöytä-näkymään, näet tavanomaiset ikkunat laskuille ja viesteillä.
Lisätäksesi hausvise-tilinpäätösraporttien näkymän paina sivun vasemmassa yläreunassa olevaa “Lisää työpöytälaatikko” painiketta.

Paina “Valitse laatikko” osion oikeassa reunassa olevaa nuolta avataksesi pudotusvalikon.

Tässä näkymässä voit valita työpöydälle lisättävät valikot, valitse “Hausvise tilinpäätösraportit”

Kun olet valinnut hausvise-tilinpäätösraportit lisättäväksi työpöytälaatikoksi. Paina “Lisää työpöytälaatikko” ikkunan oikeassa alareunassa olevaa “OK” painiketta.

Olet nyt onnistuneesti lisännyt Hausvisen tilinpäätös- raportit työpöytä-näkymään. Tässä ikkunassa voit klikata raporttien tiedostonimeä, tai oikeassa reunassa olevaa asiakirja-kuvaketta avataksesi automaattisesti luodun raportin.

Tilintarkastusta tehdessä löydät tästä osiosta myös asiakirjan nimeltä “talyhtiön sähköinen dokumenttiarkisto” johon järjestelmämme kerää taloyhtiön kaikki tarvittavat asiakirjat.

Mikäli tarkastusta tehdessä löydät korjausta vaativia asioita tai reklamoitavaa, ota yhteyttä isännöintitoimistoon joko sähköpostitse (office@idealisannointi.fi) tai soittamalla asiakaspalveluun.

Mikäli tarkastuksessa ei ilmene mitään korjattavaa, voit hyväksyä tarkastuksen vain sähköisellä lomakkeella johon voit liittää tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen.

Sähköisen lomakkeen käyttö mahdollistaa tarkastuksen vahvistamisen sähköisellä vahvalla tunnisteella.
Huom! Emme ota vastaan paperisia allekirjoitettuja tilinpäätöksiä tai toimintakertomuksia.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Scroll to Top
Vieritä ylös