Asiakas on meillä keskiössä ja kaikki tekeminen rakentuu mahdollisimman hyväksi kehitetyn palvelukokemuksen ympärille. Arvojamme ovatkin asiakaslähtöisyys ja ammattimaisuus, aito asioiden hoitaminen ajallaan, sekä nykyaikaisuus uusilla työtavoilla ja jatkuva palvelun parantaminen.

Sähköiset palvelumme

Meillä on markkinoiden kattavin sähköinen palvelu.

Me mahdollistamme tiedolla johtamisen ja 2020-luvun läpinäkyvyyden.

IDEAL isännöinti Oy – Tulevaisuuden isännöintiä – Asiakastarinoita

Asukkaille / Osakkaille

  • Asukasportaali
    • Vuokralainen ja osakkeenomistaja
      • Henkilökohtainen viestintä isännöintitoimiston kanssa
      • Sähköiset tiedotteet
      • Sähköiset vikailmoitukset, joiden tila ja sisältö päivittyvät asian edetessä
      • Oma talous (omien laskujen maksutilanne sekä laskuarkisto)
      • Tiedostopankki
      • Varauskalenterit (autopaikat, saunavuorot, pesutuvat ja muut tarvittavat)
      • Yhtiön yhteyshenkilöiden yhteystiedot
      • Oman veden kulutuksen seuranta
    • Osakkeenomistaja (ylemmän listan lisäksi)
      • Sähköiset muutostyöilmoitukset, joiden tila ja sisältö päivittyvät asian edetessä
      • Sähköiset yhtiökokouskutsut
      • Hankeasiakirjat, jotka hallitus asettaa julkiseksi
      • Yhtiön julkiset asiakirjat ladattavissa ilmaiseksi (yhtiökokousasiakirjat, yhtiöjärjestys, tilinpäätökset yms.)
  • Mittariluenta ilmoitus sähköpostitse
    • Automatisoitu mittariluenta, täsmäytys ja laskutus
    • Automaatio huomaa poikkeamat päävesimittarin ja kokonaiskulutuksen välillä
  • Etä yhtiökokoukset
  • Sähköiset pöytäkirjat
  • Sähköiset allekirjoitukset
  • Sähköiset asiakirjatilaukset

Hallitukselle

  • Asukasportaali
    • Hallitus (edellisen lisäksi)
      • Yhtiön ajantasainen pankkitilitilanne
      • Yhtiön hyväksyttyjen laskujen laskuarkisto
      • Valmistuneiden huoltopyyntöjen arkisto
      • Sähköisten muutostyöilmoitusten kommentointi ja hyväksyntä sekä arkisto
      • Käyttöpäiväkirja
  • Isännöitsijän sähköinen dokumenttiarkisto
    • Reaaliajassa päivittyvä
    • Arkistoimme kaikki dokumentit hallitukselle päätösten tekemisen tueksi
    • Viikottain ilmoitus uudesta sisällöstä
  • Sähköinen taloushallinto
    • Kirjanpito on korkeasti automatisoitu, joten olemme aina ajantasalla.
    • Reksontra on aina vain yhden päivän jäljessä
    • Huomautus- ja perintä aloitetaan automaattisesti 14vrk kuluessa erääntymisestä (Kehityksessä)
  • Hallitukselle raportointi
    • Isännöinnin raportointi
      • Isännöitsijän tehtävien tapahtuma raportointi kahden viikon välein
      • Tärkeistä asioista raportoidaan päivittäin
    • Talousraportointikuukausittain
      • Budjetti tavoitteet ja toteumat (Kehityksessä)
      • Hankebudjetti toteutumat (Kehityksessä)
      • Tiliotteet (Kehityksessä)
      • Ropocapital raportit
  • Sähköinen huoltokirjat
  • Sähköiset pöytäkirjat
  • Sähköiset allekirjoitukset
  • Ostolaskujen hyväksyntä hallitukselle
    • Hallitusella mahdollisuus hyväksyä laskuja
    • Näkymä isännöitsijän laskujen hyväksyntäprosessiin
  • Sähköinen toiminnan- ja tilintarkastus
    • Tilinpäätösasiakirjat tuotetaan myös täysin sähköisesti ja tilin-/toiminnantarkastajille luodaan omat tunnukset järjestelmäämme. Tällä tavoin vältymme suuren paperimäärän liikuttelulta ja samalla säästämme taloyhtiön kustannuksissa. Tämän myötä ei ole merkitystä sillä, mistä tarkastus tilataan.
  • Puheenjohtaja hyväksyy isännöinnin erillislaskut
    • Lähetämme kiinteästä sopimushinnasta poikkeavat erillislaskut hyväksyttäväksi taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalle sähköpostitse.

Haluatko päivittää taloyhtiösi palvelut nykypäivään?

Meillä sähköisyys on enemmän ja siksi kehitämme aktiivisesti itse palveluitamme

Vieritä ylös